Asiakkuudet. Kuvassa asiakasneuvoja tietokoneen äärellä katsoo tietokoneen ruutua.

Laajennamme Vaasan alueelle – rekrytoimme 15 asiakasneuvojaa kaksikielisiin tehtäviin

Laajennamme toimintaamme Vaasaan ja rekrytoimme huhtikuussa avattavaan palvelukeskukseen 15 asiakasneuvojaa palvelemaan asiakkaita suomeksi ja ruotsiksi. Uusia työntekijöitä odottaa viihtyisät tilat hyvällä sijainnilla Vaasan Kivihaassa.

Tarve uudelle palvelukeskukselle nousi Keski-Suomen Matkojenyhdistelykeskuksen toiminnan kasvaessa muun muassa Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen sosiaali- ja vammaispalvelulain mukaisten kuljetusten välitys- ja hallintapalveluilla.

Kuljetusten välitystoimintaa hoidetaan suomeksi ja ruotsiksi, minkä takia uuden palvelukeskuksen sijainniksi valikoitui kaksikielinen Vaasa.

Vaatimuksena suomen ja ruotsin kielen taito sekä motivaatio kehittyä   

Asiakasneuvojat ovat tärkeässä roolissa laadukkaan asiakaspalvelun varmistamisessa ja kuljetuskokonaisuuden onnistumisessa uudella toiminta-alueella. Kolmivuorotyönä tehtävään työhön sisältyy tilausten vastaanottamisen lisäksi monikanavaista asiakaspalvelua puhelimitse, sähköpostin ja chatin välityksellä sekä matkojen yhdistelyä ja järjestelyä.

Keski-Suomen Matkojenyhdistelykeskus on osa Jyväskylän Aluetaksi -konsernia, johon rekrytoitavat henkilöt liittyvät osaksi. Vaasaan rekrytoitavilta asiakasneuvojilta odotetaan suomen ja ruotsin kielen hallintaa. Niiden lisäksi työssä tarvitaan muun muassa hyviä vuorovaikutustaitoja, aitoa auttamisen halua ja ongelmanratkaisukykyä.

– On eduksi, jos hakijalla on aiempaa kokemusta puhelimitse tapahtuvasta tai monikanavaisesta asiakaspalvelusta, mutta tehtävässä tärkeintä on suomen ja ruotsin kielen hallinta ja halu kehittyä asiakasneuvojan roolissa, kertoo Jyväskylän Aluetaksi -konsernin operatiivinen johtaja Pia Pärnänen.

Työllistyminen vakaaseen organisaatioon, jossa työhyvinvointiin panostetaan 

Luotettavassa ja vakaassa organisaatiossa työntekijät nähdään sen tärkeimpänä voimavarana, mikä näkyy henkilöstön työhyvinvointiin ja pitkäaikaisiin työsuhteisiin panostamisena.

– Tarjoamme henkilöstöllemme monipuolisia etuja ja lakisääteistä laajemman työterveyshuollon. Tavoitteemme on, että työntekijämme voivat hyvin, viihtyvät työssään ja pääsevät kehittymään ammatillisesti, Jyväskylän Aluetaksi -konsernin toimitusjohtaja Petri Palviainen sanoo.

Asiakasneuvojien haku on käynnissä 16.3.2025 asti. Hakuprosessista vastaa Adecco Finland.

 

Lisätietoja: 

Petri Palviainen, toimitusjohtaja

050 517 1663, petri.palviainen@ksmyk.fi

 

Pia Pärnänen, operatiivinen johtaja

040 728 1460, pia.parnanen@ksmyk.fi