Ohjeita kuljetuspalvelun tilaukseen
Tilausta tehdessäsi, kerrothan seuraavat tiedot:
- Nimesi
- Onko kyseessä sosiaalihuoltolain mukainen matka (SHL) vai vammaispalvelulain asiointi-, työ- tai opiskelumatka (VPL)
- Lähtöosoite ja määränpää
- Toivottu lähtöaika tai saapumisaika kohdeosoitteeseen
- Välipysähdykset ja poikkeamat
- Henkilömäärä (saattaja ja mahdolliset muut matkustajat)
- Mukaan tulevat apuvälineet
- Muut eritystarpeet (noutaminen sisältä, saattaminen perillä)
- Mukana kulkevat eläimet (esimerkiksi opaskoira)
- Puhelinnumero, josta asiakas tavoitetaan
Tarkemmat, matkatyyppikohtaiset ohjeet löydät alla olevien linkkien kautta
Asiakaspalaute
Palautteenne on meille tärkeää, ja asiakaspalautteet auttavat meitä kehittämään toimintaamme.
Voit antaa palautetta osoitteessa palaute.ksmyk.fi
tai soittamalla tilausnumeroon 014 3710 220
Palautetta pääset jättämään myös alla olevan linkin kautta.
Anna palautettaTilaustavat
Puhelun hinta normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm)
Kuulovammainen/aistivammainen voi tilata kuljetuspalvelumatkan myös tekstiviestillä numerosta 050 4113 300. Tekstiviestitilauksen hinta operaattorin hinnaston mukainen.